אבנר ישר / שחורה פלוס בטן: רונית אלקבץ - אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד.

Admin
0

מגדל מגורים בן 28 קומות. בכך דוידוב מצטרף לשותפים של המשרד, הבעלים אבנר ישר ושותפיו אלעד יהודה (מנכל), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל ואביב אלנבוגן. בכל פרק נעקוב אחר אדריכל צמרת בביתו ובסביבת העבודה שלו. אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד. לאחר מכן נישא לזמרת רמה סמסונוב, אם בנו, האדריכל אבנר ישר, המנהל כיום את המשרד.

בדייט השלישי הם כבר עשו קעקוע משותף. ×
×"חל שיווק ×"משר×"ים ×'פרויקט from images.globes.co.il
התכנון והאדריכלות במקום הופקדו בידי משרד האדריכלים אבנר ישר כמו בכל הפרויקטים של יובלים, רכישה במיזם החדש מבטיחה השבחה ועליית שווי הנכס עם הזמן ומהווה . לאחר מכן נישא לזמרת רמה סמסונוב, אם בנו, האדריכל אבנר ישר, המנהל כיום את המשרד. האדריכל אבנר ישר, בנו של האדריכל יצחק ישר. אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד. בכך דוידוב מצטרף לשותפים של המשרד, הבעלים אבנר ישר ושותפיו אלעד יהודה (מנכל), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל ואביב אלנבוגן. היא אדריכלית מבטיחה במשרד שלו. בדייט השלישי הם כבר עשו קעקוע משותף. בכל פרק נעקוב אחר אדריכל צמרת בביתו ובסביבת העבודה שלו.

היא אדריכלית מבטיחה במשרד שלו.

התכנון והאדריכלות במקום הופקדו בידי משרד האדריכלים אבנר ישר כמו בכל הפרויקטים של יובלים, רכישה במיזם החדש מבטיחה השבחה ועליית שווי הנכס עם הזמן ומהווה . אבא שלי הוא האדריכל יצחק ישר. החל משנת 1997 אבנר ישר הוא האדריכל הראשי ובעליו של משרד ישר אדריכלים. היא אדריכלית מבטיחה במשרד שלו. בכך דוידוב מצטרף לשותפים של המשרד, הבעלים אבנר ישר ושותפיו אלעד יהודה (מנכל), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל ואביב אלנבוגן. יצחק ישר היה אדריכל ישראלי, מייסד משרד ישר אדריכלים,. לאחר מכן נישא לזמרת רמה סמסונוב, אם בנו, האדריכל אבנר ישר, המנהל כיום את המשרד. בכל פרק נעקוב אחר אדריכל צמרת בביתו ובסביבת העבודה שלו. מגדל מגורים בן 28 קומות. האדריכל אבנר ישר, בנו של האדריכל יצחק ישר. אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד. אבנר ישר הוא אלמן ואבי ילדיה של רונית אלקבץ זל ובן 64. בדייט השלישי הם כבר עשו קעקוע משותף.

לאחר מכן נישא לזמרת רמה סמסונוב, אם בנו, האדריכל אבנר ישר, המנהל כיום את המשרד. מגדל מגורים בן 28 קומות. האדריכל אבנר ישר, בנו של האדריכל יצחק ישר. החל משנת 1997 אבנר ישר הוא האדריכל הראשי ובעליו של משרד ישר אדריכלים. בכל פרק נעקוב אחר אדריכל צמרת בביתו ובסביבת העבודה שלו.

בכל פרק נעקוב אחר אדריכל צמרת בביתו ובסביבת העבודה שלו. שחור×
שחור×" פלוס ×'טן: רונית אלק×'×¥ from ynet-images1.yit.co.il
יצחק ישר היה אדריכל ישראלי, מייסד משרד ישר אדריכלים,. מגדל מגורים בן 28 קומות. התכנון והאדריכלות במקום הופקדו בידי משרד האדריכלים אבנר ישר כמו בכל הפרויקטים של יובלים, רכישה במיזם החדש מבטיחה השבחה ועליית שווי הנכס עם הזמן ומהווה . אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד. בכך דוידוב מצטרף לשותפים של המשרד, הבעלים אבנר ישר ושותפיו אלעד יהודה (מנכל), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל ואביב אלנבוגן. בכל פרק נעקוב אחר אדריכל צמרת בביתו ובסביבת העבודה שלו. החל משנת 1997 אבנר ישר הוא האדריכל הראשי ובעליו של משרד ישר אדריכלים. אבנר ישר הוא אלמן ואבי ילדיה של רונית אלקבץ זל ובן 64.

לאחר מכן נישא לזמרת רמה סמסונוב, אם בנו, האדריכל אבנר ישר, המנהל כיום את המשרד.

בכל פרק נעקוב אחר אדריכל צמרת בביתו ובסביבת העבודה שלו. מגדל מגורים בן 28 קומות. אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד. לאחר מכן נישא לזמרת רמה סמסונוב, אם בנו, האדריכל אבנר ישר, המנהל כיום את המשרד. היא אדריכלית מבטיחה במשרד שלו. בדייט השלישי הם כבר עשו קעקוע משותף. בכך דוידוב מצטרף לשותפים של המשרד, הבעלים אבנר ישר ושותפיו אלעד יהודה (מנכל), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל ואביב אלנבוגן. החל משנת 1997 אבנר ישר הוא האדריכל הראשי ובעליו של משרד ישר אדריכלים. האדריכל אבנר ישר, בנו של האדריכל יצחק ישר. יצחק ישר היה אדריכל ישראלי, מייסד משרד ישר אדריכלים,. אבנר ישר הוא אלמן ואבי ילדיה של רונית אלקבץ זל ובן 64. אבא שלי הוא האדריכל יצחק ישר. התכנון והאדריכלות במקום הופקדו בידי משרד האדריכלים אבנר ישר כמו בכל הפרויקטים של יובלים, רכישה במיזם החדש מבטיחה השבחה ועליית שווי הנכס עם הזמן ומהווה .

בכל פרק נעקוב אחר אדריכל צמרת בביתו ובסביבת העבודה שלו. החל משנת 1997 אבנר ישר הוא האדריכל הראשי ובעליו של משרד ישר אדריכלים. אבא שלי הוא האדריכל יצחק ישר. התכנון והאדריכלות במקום הופקדו בידי משרד האדריכלים אבנר ישר כמו בכל הפרויקטים של יובלים, רכישה במיזם החדש מבטיחה השבחה ועליית שווי הנכס עם הזמן ומהווה . אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד.

מגדל מגורים בן 28 קומות. שחור×
שחור×" פלוס ×'טן: רונית אלק×'×¥ from ynet-images1.yit.co.il
יצחק ישר היה אדריכל ישראלי, מייסד משרד ישר אדריכלים,. החל משנת 1997 אבנר ישר הוא האדריכל הראשי ובעליו של משרד ישר אדריכלים. היא אדריכלית מבטיחה במשרד שלו. האדריכל אבנר ישר, בנו של האדריכל יצחק ישר. לאחר מכן נישא לזמרת רמה סמסונוב, אם בנו, האדריכל אבנר ישר, המנהל כיום את המשרד. אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד. אבנר ישר הוא אלמן ואבי ילדיה של רונית אלקבץ זל ובן 64. בדייט השלישי הם כבר עשו קעקוע משותף.

היא אדריכלית מבטיחה במשרד שלו.

בכך דוידוב מצטרף לשותפים של המשרד, הבעלים אבנר ישר ושותפיו אלעד יהודה (מנכל), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל ואביב אלנבוגן. היא אדריכלית מבטיחה במשרד שלו. התכנון והאדריכלות במקום הופקדו בידי משרד האדריכלים אבנר ישר כמו בכל הפרויקטים של יובלים, רכישה במיזם החדש מבטיחה השבחה ועליית שווי הנכס עם הזמן ומהווה . החל משנת 1997 אבנר ישר הוא האדריכל הראשי ובעליו של משרד ישר אדריכלים. לאחר מכן נישא לזמרת רמה סמסונוב, אם בנו, האדריכל אבנר ישר, המנהל כיום את המשרד. אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד. אבנר ישר הוא אלמן ואבי ילדיה של רונית אלקבץ זל ובן 64. האדריכל אבנר ישר, בנו של האדריכל יצחק ישר. יצחק ישר היה אדריכל ישראלי, מייסד משרד ישר אדריכלים,. בכל פרק נעקוב אחר אדריכל צמרת בביתו ובסביבת העבודה שלו. אבא שלי הוא האדריכל יצחק ישר. מגדל מגורים בן 28 קומות. בדייט השלישי הם כבר עשו קעקוע משותף.

אבנר ישר / שחור×" פלוס ×'טן: רונית אלק×'×¥ - אדריכלים, מעצבים, אמנים, ידברו על חייהם, תפיסת עולמם, פרויקטים עכשוויים ועל חלומות לעתיד.. אבא שלי הוא האדריכל יצחק ישר. התכנון והאדריכלות במקום הופקדו בידי משרד האדריכלים אבנר ישר כמו בכל הפרויקטים של יובלים, רכישה במיזם החדש מבטיחה השבחה ועליית שווי הנכס עם הזמן ומהווה . לאחר מכן נישא לזמרת רמה סמסונוב, אם בנו, האדריכל אבנר ישר, המנהל כיום את המשרד. בדייט השלישי הם כבר עשו קעקוע משותף. החל משנת 1997 אבנר ישר הוא האדריכל הראשי ובעליו של משרד ישר אדריכלים.

החל משנת 1997 אבנר ישר הוא האדריכל הראשי ובעליו של משרד ישר אדריכלים אבנר. מגדל מגורים בן 28 קומות.

Post a Comment

0 Comments
Post a Comment (0)
To Top